Algemene voorwaarden
De Voorwaarden en Condities zijn de unieke en uitgebreide overeenkomst tussen jou (als “Speler”) en One Casino (als “Bedrijf”). Lees ze daarom aandachtig door voordat je begint te gokken bij ons Casino.
De One Casino website is eigendom van en wordt beheerd door One Casino (of het “Bedrijf”). Door deze website, een van de pagina’s en/of een van de diensten waarnaar verwezen wordt te bezoeken of te gebruiken, accepteer je en ga je ermee akkoord gebonden te zijn door de Gebruiksvoorwaarden die hieronder uiteengezet worden.
Als je vragen hebt over onze activiteiten, neem dan gerust contact met ons op.
Registratie
Je moet voldoen aan de regels om gebruik te kunnen maken van de diensten van One Casino:
- Onderhavige Voorwaarden en Condities staan het gebruik van de One Casino website en aanverwante diensten enkel toe aan inwoners van landen waar gokken niet bij wet verboden is. Anders wordt het gebruik van onze diensten als illegaal beschouwd. Het overtreden van deze regel kan leiden tot het blokkeren van je account;
- Om gebruik te maken van de diensten van One Casino moet een persoon volwassen zijn (18+). We leveren geen diensten aan personen die minderjarig zijn.
Zoals uit het bovenstaande volgt, moet je zelf controleren of de wetgeving van jouw land gokken bij casino’s toestaat. Op dit moment kan One Casino je niet garanderen dat het legaal is om te gokken.
Elke speler moet echte persoonlijke informatie opgeven tijdens het aanmeldingsproces.
Een speler mag slechts één account registreren. Je loopt het risico geblokkeerd te worden als je meer dan één account aanmaakt met verschillende persoonlijke gegevens. In dergelijke gevallen behoudt het bedrijf zich het recht voor om alle transacties te annuleren zonder je geld terug te geven.
Accountregels en verificatie
Let op, verificatie van je identiteit is een noodzakelijke vereiste. Daarvoor moet je de volgende gegevens verstrekken:
- Geldig identiteitsbewijs met foto (meestal rijbewijs of paspoort) in kleur;
- Recente energierekening (gedateerd in de afgelopen 2 maanden – ter verificatie van je adres);
Het verifiëren van je account is een continu proces. Daarom is het de verantwoordelijkheid van de speler om geldige en bijgewerkte accountinformatie te verstrekken wanneer de oude vervalt.
Als we iets verdachts zien aan je gegevens, behouden we ons het recht voor om je account op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving te blokkeren.
Account afsluiten
One Casino behoudt zich het recht voor om je spelaccount te blokkeren of te annuleren om welke reden dan ook, op elk moment, zonder voorafgaande kennisgeving. Je winsten en het saldo van het Casino zullen niet worden uitbetaald.
Dit kan gebeuren in de volgende omstandigheden:
- Als er bewijs is dat een speler meer dan één spelaccount in ons systeem heeft;
- Als je ons persoonlijke gegevens hebt verstrekt die niet overeenkomen met de gegevens op je creditcard(s) die je hebt gebruikt om je saldo op te waarderen. Het is niet toegestaan om bankpassen van andere personen te gebruiken voor het aanvullen van saldo. We vragen om kopieën van de gebruikte kaart(en) tijdens het opnemen. Onze medewerkers hebben ook een autorisatiebrief en ID-documenten van de kaarthouder nodig;
- Als je deelneemt aan een Casino promotie en niet voldoet aan de vereisten van de specifieke promotie;
- Als je misleidende of valse persoonlijke informatie verstrekt tijdens de registratie en ID-controle;
- Als je minderjarig bent (jonger dan 18 jaar);
- Als je inwoner bent van een land waar gokken verboden is door de wetten van dat land;
- Als je je account aan iemand anders hebt gegeven die in jouw plaats speelt. Het maakt niet uit, opzettelijk of onopzettelijk, het is verboden. Alleen de eigenaar van het account kan Casino spelen met zijn account. Als we erachter komen dat jij het niet bent en iemand zijn identiteit niet kan verifiëren, worden alle uitbetalingen geannuleerd;
- Als je in het casino gokte, niet voor je plezier en persoonlijk vermaak. Dat wil zeggen als deel van een groep in professionele zin;
- Als je betrapt wordt op valsspelen of als we ontdekken dat je verboden software gebruikt om het Casino te verslaan;
- Als ons systeem je heeft gemarkeerd als een bonusmisbruiker. Als je geen of strategieën met een laag risico hebt gebruikt om promotiegeld te krijgen;
- Als we ontdekken dat je in een ander online casino hebt gespeeld en betrapt bent op een van de hierboven beschreven omstandigheden.
Houd er rekening mee dat als je 12 maanden of langer niet actief bent (niet speelt in het Casino), je account wordt gedeactiveerd en gesloten. Om dit te voorkomen moet je tijdens de periode van 12 maanden inloggen op je account bij het Casino platform. Als er nog tegoeden op het saldo staan en het account inactief is gemaakt, zullen deze worden ingenomen door het bedrijf. Als je je account wilt herstellen na deactivatie en het saldo wilt retourneren, neem dan contact met ons op.
Alleen u bent verantwoordelijk voor het omgaan met uw accountnummer en wachtwoord. Deel deze gegevens in geen geval met iemand of derden. Je bent ook verantwoordelijk voor alle activiteiten op je speelaccount, inclusief aankopen, verliezen enzovoort.
Stortingen en opnames
We verbieden ten strengste om het Casino te betreden voor andere doeleinden dan je eigen persoonlijke amusement. Behandel het als entertainment. Het mag geen bron van inkomsten zijn.
Door winsten van het bedrijf te ontvangen, stemt u ermee in dat we uw naam gratis kunnen gebruiken voor reclame en promoties, behalve wanneer dit wettelijk verboden is.
Elke betaling van de belasting voor het winnen in jouw land ontvangen van het Casino valt onder jouw verantwoordelijkheid. One Casino belasting is een klein deel van je winst.
Het maximale bedrag dat je kunt opnemen is €4.500 per week. Houd er ook rekening mee dat One Casino grotere bedragen kan uitbetalen binnen een paar weken.
Belangrijk! Spelers die langer dan 3 maanden geleden een storting hebben gedaan en een gratis bonus claimen, mogen geen geld opnemen.
Wanneer je spelsaldo succesvol werd opgewaardeerd met een creditcard, hebben we de volgende aanvullende documenten nodig:
- Ondertekend Account Verificatieformulier (te vinden via de link);
- Achter- en voorkant van kleurrijke kopieën van creditcard(s);
- Machtigingsbrief en Identificatiedocumenten van de eigenaar van de kaart.
Deze documenten moeten worden gescand en per e-mail worden gestuurd naar [email protected]. Zorg ervoor dat alle documenten leesbaar en beschrijvend zijn. Onduidelijke documenten vertragen het verificatieproces.
Opnames worden, indien mogelijk, terugbetaald via de betaalmethode waarmee de stortingen werden gedaan. One Casino heeft echter nog steeds het recht om de uiteindelijke beslissing te nemen over hoe klanten hun uitbetalingen ontvangen.
U kunt alleen geld opnemen van rekeningen die u bezit en waarvan u de eigenaar bent.
One Casino heeft het recht, zonder jou op de hoogte te brengen, om nieuwe activiteiten of spellen toe te voegen aan het Casino of om een activiteit of spel van het Casino op elk moment stop te zetten.
Let op, bij het storten van geld. One Casino ondersteunt op geen enkele manier het witwassen van geld. Daarom, om te voldoen aan de anti-witwasregelgeving, kunnen spelers geen uitbetaling aanvragen zonder minstens één keer te spelen.
Promoties
Ten gunste van eerlijk spel hebben we limieten toegevoegd voor de maximale inzetgrootte die je kunt maken tijdens het uitspelen van welke bonus dan ook. Dit geldt ook voor cashbackaanbiedingen. Voor nu is €5 het maximale bedrag dat je kunt inzetten als het niet anders is aangegeven. Als je meer dan € 10 inzet tijdens het spelen van de bonus, worden alle winsten van de promotie geannuleerd.
Je komt alleen in aanmerking voor deelname aan casino promos als je een echte account hebt aangemaakt. De bonus wordt één keer per spelersaccount gegeven volgens onze gebruiksvoorwaarden. Als je besluit om een tweede account aan te maken om de bonus opnieuw te ontvangen, kunnen je beide accounts worden geblokkeerd. Alle betalingen met betrekking tot bonussen worden geannuleerd.
Je krijgt geen bonus als je inwoner bent van een van de volgende landen: Albanië, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Hongarije, Indonesië, Kazachstan, Kirgizië, Litouwen, Nederland, Noord-Macedonië, Maleisië, Mauritius, Moldavië, Montenegro, Polen, Roemenië, Rusland, Duitsland, Slowakije, Slovenië, Tadzjikistan, Thailand, Turkmenistan, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Oezbekistan.
Alle bonussen worden bijgeschreven op het bonussaldo van je gamingaccount. Wanneer aan alle voorwaarden van de promo is voldaan, wordt het beschikbare bonussaldo overgeboekt naar het Opneembare Saldo.
Vergeet niet dat promo’s en bonussen niet aan elkaar worden toegevoegd. Je kunt niet met twee bonussen tegelijk spelen. Als je dat wel hebt gedaan, worden alle winsten geannuleerd. Je oorspronkelijke eerste storting wordt teruggestort op je account. Promotieaanbiedingen die je per e-mail ontvangt, zijn alleen bedoeld voor deze persoon en kunnen met niemand anders worden gedeeld.
Het Casino heeft het recht om bonussen te annuleren als je misbruik maakt van promoties. Alle opnames worden ook gecontroleerd en geweigerd als we zwendelactiviteiten vermoeden.
Elke promotie of aanbieding kan op elk moment worden stopgezet of gewijzigd naar de mening van het Casino management zonder voorafgaande kennisgeving of verplichting.
Regels voor gratis gokkasten toernooien
Als je je saldo nog niet hebt aangevuld, heb je slechts één keer het recht om deel te nemen en een prijs te winnen in een toernooi.
Let op, alleen spelers die in aanmerking komen voor bonussen kunnen deelnemen aan toernooien. Als je recht op het inwisselen van bonussen in het algemeen is geweigerd, kun je helemaal niet deelnemen aan gokkasttoernooien.
Toernooispeelgeld dat wordt gebruikt voor Buy-In, Re-Buy of Add-On wordt alleen uit je echt-geldsaldo gehaald. Bonus-saldo geld van je account kan daar niet voor worden gebruikt.
Winsten worden ook overgezet naar het saldo voor echt geld. Als je wint in een toernooi is er geen playthrough voor het prijzengeld. Je kunt onmiddellijk opname aanvragen als je dat wilt.
Fraude, terugbetalingen en misbruik
In het geval dat het bedrijf oplichtingsactiviteiten van uw kant vermoedt of dat uw stortingen worden teruggevorderd, behouden wij ons de mogelijkheid voor om een willekeurig bedrag van uw saldo in te houden. Eventuele schade aan onze website of reputatie van het bedrijf is jouw verantwoordelijkheid. Indien nodig kan One Casino zelfs naar de rechtbank stappen om de schuld te innen. Door gebruik te maken van ons platform ga je ermee akkoord om geen terugboeking aan te vragen op je creditcard voor een geldige transactie of om je stortingen op welke manier dan ook terug te draaien.
Klachten over de uitkomst van het spel worden geaccepteerd door middel van een ticket naar de gebruikersondersteuningsdienst binnen 14 dagen. Als er verschillen zijn tussen de berekening/uitslag weergegeven op je apparaat en de server van het Casino, is de server van het Casino de primaire bron wat betreft de uitkomst van het Spel.